[10 anys] Y por qué John Cage? de Guillem Mont de Palol & Jorge Dutor

Antic Teatre
Barcelona

Per a reservar espectacles, identifica't.

Utilitza el botó ACCEDIR de la part superior de la pàgina.

Sinopsi

Aquesta peça no té res a veure amb John Cage. O tot. Sobre l’escenari parlem de com fer una peça, com treballar, com assajar, si improvisar o arreglar material, mentre discutim de la mateixa manera que ho podríem fer sols a casa, però, en aquesta ocasió, davant del públic.

Estrenada el 2011, és la nostra primera creació en comú i no importa tant el que diem, com la manera en què ho diem; com creem musicalitat amb les paraules, com coreografiem desglossant el suposat text i com ens submergim en l’essència del treball de l’intèrpret a través de la repetició i l’humor. Una peça rítmica i sonora amb què et convidem a reflexionar que, darrere to plegat, només hi queda el ressò del que som.

Em dic Guillem Mont de Palol (Girona, 1978). Vaig estudiar a l’SNDO (School for New Dance Development). Soc coreògraf, ballarí i performer.

Em dic Jorge Dutor (Madrid, 1979). Vaig estudiar a la RESAD de Madrid. Soc escenògraf, creador escènic i performer.

Treballem junts des del 2008. Des de llavors, hem realitzat els treballs: UUUHHH, YO FUI UN HOMBRE LOBO ADOLESCENTE INVENTANDO HORRORES (2009), Y POR QUÉ JOHN CAGE? (2011), #LOSMICRÓFONOS (2013), la pel·lícula THISMOVIE (2013), l’òpera GRAND APPLAUSE (2016), SORTIR DE L’ARMARI (2020) EL MOVIMENT (2020), LAS COSAS DEL AMOR (2021) i, juntament amb Cris Blanco, les peces LO PEQUEÑO (2018) i LO MÍNIMO (2019). Junts també hem dirigit el cor amateur experimental DECORUM al MACBA (Museu d’Art Contemporani de Barcelona) i hem coordinat el grup ARTEFACTES ESCÈNICS al Teatre Artesà d’El Prat de Llobregat el 2019.

Hem col·laborat amb altres artistes com María Jerez (BA-DEEDLYDEEDLYDEEDLY-DUM,BA-BOOP-BE-DOOP!, 2014), Sara Manente i Marcos Simoes (THISPLACE, 2014) i Mette Ingvartsen (ALL THE WAY OUT THERE, 2011) entre d’altres.

Com arribar