ESPECTACLES I CONCERTS

Els elements
L'Auditori
Barcelona
Barcelona
Podràs comprar aquest espectacle el proper dia 25 de febrer.
Registra’t ara, segueix-nos a les XXSS i t’avisarem quan el puguis comprar!
Sinopsi
Com en un viatge d’anada i tornada, Maurice Ravel recorre a la Suite barroca de François Couperin —contemporani de Jean-Féry Rebel— per donar forma a Le tombeau de Couperin, composta l’any 1917 com a dedicatòria als amics de l’autor finats al front de la Gran Guerra.
El tercer concert per a piano de Béla Bartók és una pedra de toc del virtuosisme pianístic. Obra pòstuma i escrita durant els últims mesos de la seva vida, contrasta amb els dos concerts anteriors per a un alliberament formal i estilístic que la situa com una de les composicions més líriques i personals de l’autor.
Com arribar
Organitza

Una aliança formada per teatres i sales de concerts de Catalunya
Amb el suport de:

I la col.laboració de:
Direcció General de Joventut
Universitats Catalanes
Biblioteques de Catalunya
Tram
FGC
Renfe
TMB
© Copyright 2021 | Tots els drets reservats. | Política de privacitat | Avís legal i Condicions d'ús | Política de cookies